רקס מוהן, מייסד ויו"ר מועצת המנהלים
האהבה שאנחנו מביעים כלפי אחרים מגיעה בכל הגדלים. חשבו על אותו ידיד המציע לאם מסוימת להחזיק על ידיו את תינוקה כדי שהיא תוכל להעביר את הפרזנטציה שלה על המוצרים. זו פעולה פשוטה, אבל כזו שנעשית עם חמלה ובלי יותר מדי עכבות. ועדיין, הודות לאקט קטן של נדיבות, יתכן, שהאם הזו תצליח להחתים FBO חדש ל-Forever ולהגדיל את העסק שלה.
תמונה של ילדים באפריקה

 

לפעמים לאדם אחד יש אמצעים ורצון להשפיע אפילו יותר באמצעות האהבה והנדיבות שלו. המאבקים העומדים בפני יתומים באוגנדה נגעו כל כך ללבו של חבר ה-GLT קים מדסן עד שהוא הקים ארגון התנדבותי משלו. מאות אנשים נרתמו כדי לתמוך ביתומים ולעזור להם להיחלץ מהקשיים בעזרת ארוחות, לימודים ומחסה.

וקים הוא בכלל לא המשווק היחידי שיש לו השפעה חיובית על העולם סביבו. המנהיג ההודי סוניל גופטה הקים בתי ספר בכל רחבי מדינתו כדי לוודא שלילדים יש גישה לחינוך איכותי ובכך סלל להם את הדרך ליציאה ממעגל העוני. ביותר מ-160 מדינות, FBOs עובדים כדי להשקיע בקהילות שלהם על מנת לשפר את רמת החיים דרך אספקת חינוך, מזון והזדמנויות לאנשים רבים מספור.

בזמן שלכל אחד מאתנו יש את הכוח לשפר חיים של מישהו בכל יום, שום דבר לא משתווה להשפעה שיכולה להיות לנו כשאנחנו עובדים ביחד. כך הצלחנו לארוז יותר מחמישה מיליון ארוחות בפרויקט Rise Against Hunger. ועכשיו עזרנו כך לנהג מדרום אפריקה בשם פיניאס להפיץ חומרי לימוד, מזון וביגוד לחברי הקהילה העניים שלו.

האהבה שלכם לאחרים היא הדבר החשוב, הדרך שבה אתם מוכנים לעבוד כדי לעזור לאחרים לשפר את החיים שלהם.

תמיד טענתי שהכוח של Forever הוא כוח האהבה. קל לאהוב את האנשים שמקיפים אותנו בכל יום, את החברים שלכם ואת המשפחה שלכם. אבל מה שהופך את Forever לשונה הוא יותר מכך, משהו שמחבר אנשים מכל מיני רקעים ברחבי העולם. רבים ב-Forever מעולם לא נפגשו, אבל לא יהססו להושיט יד לעזרה או להציע מילות עידוד ל-FBO אחר או לחברים במשפחת Forever הנמצאים במצוקה.

זו הסיבה שאהבה היא התכונה העיקרית הנדרשת ממי שרוצה להיות חלק ממשפחת Forever. זה לא משנה אם יש לכם ניסיון בעסקים, רמת השכלה גבוהה או רזומה מרשים. שום דבר מאלה לא יגרמו לכם להוביל או יבטיחו לכם הצלחה.

האהבה שלכם לאחרים היא הדבר החשוב, הדרך שבה אתם מוכנים לעבוד כדי לעזור לאחרים לשפר את החיים שלהם. כשאכפת לכם מאנשים ואתם משקיעים ברווחתם, זה עוזר להם לראות משהו בתוך עצמם – את היכולת האפשרית שלהם לשנות את העולם סביבם לטובה. הם מבינים שיש להם ערך, שמגיע להם ושהם יכולים ללכת בעקבות החלומות שלהם.

זה מה שנותן לנו את הלהט וההתלהבות להפיץ את המידע על Forever ולחלוק את החוויות שלנו עצמנו. תנו לאהבה ולאכפתיות כלפי אחרים להוביל את העסק שלכם ותגלו שלא רק שהסיכוי שלכם להצליח גובר, אלא שגם השינוי שאתם מחוללים בחייהם של אחרים ייתן לכם תחושות סיפוק ומשמעות לאין שיעור.

רקס מוהן, מייסד ויו"ר מועצת המנהלים | למאמרים נוספים של רקס מוהן