רקס מוהן, מייסד ויו"ר מועצת המנהלים
עבור רבים מאיתנו, חודש אפריל מביא איתו את האביב. זו אחת מתקופות השנה האהובות עליי ביותר. כאן באריזונה, פרחי בר צובעים את המדבר בצהוב וכתום ומביאים איתם תחושה של אנרגיה מחודשת וחיים מחודשים.

הטבע יכול לשקף טוב כל כך את מי שאנחנו ואת מי שאנחנו שואפים להיות. האביב עוזר לנו לשים את החורף הארוך מאחורינו ולשאוף פנימה את החיים הסובבים אותנו. אבל זו לא תקופה אביבית לכולם. אצל חברי משפחת Forever בחצי הכדור הדרומי, הסתיו הגיע במלוא הדרו. יש גם הרבה אהבה בסתיו, כמו בכל עונה.

בדיוק כפי שהעולם עובר כרגע שינויים, מעברים וצמיחה- כך קורה גם אצלנו. החיים שלכם והעסקים שלכם נמצאים בתהליך מתמיד של התקדמות וטרנספורמציה. מבחינתי, האביב הוא תקופה שגורמת לי להרגיש מלא באנרגיה ובהכרת תודה על העולם שסביבי. תמיד הרגשתי שהרעיונות הכי טובים שלי מגיעים באביב.

ואז מגיע הקיץ, שתמיד חשבתי עליו כעל תקופה של גילויים. אנחנו נוסעים, פוגשים אנשים חדשים ומנסים דברים חדשים. אנחנו פתוחים יותר להרחיב את הגבולות שלנו אפילו עוד הלאה.

הסתיו הוא תקופה של הבשלה. העלים משנים את צבעם ונושרים. האוויר מתקרר ואנחנו נזכרים בכך שכלום לא נשאר אותו הדבר לנצח. כולנו נמצאים תמיד במצב של השתנות והתפתחות, ואפילו אם אתם עדיין לא מוכנים להיפרד מהקיץ, אתם יודעים שתקבלו בברכה את הימים האלה שוב עם יותר ניסיון וחוכמת חיים מאשר היו לכם בשנה הקודמת.

יש משהו יפה בכל עונה. נצלו עד תום כל רגע שיש לכם.

אני אוהב את החורף כי הוא מביא איתו את החגים. זה זמן מתאים להאט את הקצב וליהנות מהזמן שיש לכם עם האנשים החשובים לכם ביותר. במהלך העונה הזו, אני מוצא את עצמי מהרהר בחודשים שהובילו אל החורף, חושב על הדרכים בהן התפתחתי והשתניתי. וכשנדמה שהחורף מתארך קצת יותר מדי, תמיד יש אביב נוסף לצפות לו!

יש משהו יפה בכל עונה. נצלו עד תום כל רגע שיש לכם. אל תתאבלו על סוף של עונה אחת ואל תתלוננו על תחילתה של אחרת. דברים בחיים שלכם ישתנו ללא הפסקה ויתפתחו, ואפילו כאשר זה ירגיש לכם כאילו אתם תקועים במקום, זכרו שכל עונה תתחלף בזו שאחריה. הזמנים הטובים ביותר שלכם יהפכו לימים הכי מאתגרים שלכם וגם הימים האלה יחלפו ויפנו את מקומם לימים יפים יותר.

בעסק שלנו יש תקופות מלאות באנרגיה ובצמיחה, ותקופות שעלולות להרגיש כאילו העניינים בהאטה. אנחנו תמיד לומדים, תמיד מתפתחים ותמיד משתנים, אפילו כשזה לא מרגיש כך. אם תוכלו ללמוד לקחת את הטוב ביותר מכל רגע, תגלו שתקופות המעבר האלה הופכים אתכם לרחומים יותר ומצליחים יותר ושהן מניפות אתכם אל הפרק החדש בעסק שלכם.

רקס מוהן, מייסד ויו"ר מועצת המנהלים | למאמרים נוספים של רקס מוהן