גרג מוהן, נשיא Forever Living Products
הייתם מאמינים שחצי שנה כבר מאחורינו? בעוד שבמובנים רבים זה מרגיש כנראה כאילו החודשים האחרונים חלפו בחטף, עדיין נותר זמן רב בשנת 2021 כדי להפיק את המירב מכל יום ולהמשיך לדחוף קדימה להשגת היעדים שלכם.
תמונה של משווקים ב-Forever

עכשיו זהו זמן מצוין לבדוק מה המצב שלכם. האם אתם מרוצים מכמות ה-CC שלכם? האם אתם מגייסים את כמות האנשים שקיוויתם לה? האם אתם מתקדמים בתוכנית השיווקית במהירות שרציתם?

אני יודע שרבים מכם מתקדמים בקצב טוב לקראת השגת כל מה שהצבתם לעצמכם השנה, אבל אני מקבל את העובדה שכמה מכם לא מתקדמים בקצב הרצוי. לאלה מכם שלא חווים את השנה שציפיתם לה, אני רוצה להבטיח שאתם יכולים עדיין להפוך את היוצרות ולגרום לשנה הזו להיות טובה אפילו יותר ממה שתכננתם. המפתח הוא יצירת קשר מחודש ומאותחל עם לב העניין אשר הופך את Forever להזדמנות עוצמתית כל כך.

כשאני מגלה שיש דברים שלא התקדמו כפי שתכננתי, זה עוזר לקחת צעד לאחור ולבחון מה גרם לי לסטות מהדרך. כמעט בכל פעם אני מגלה שנתתי לדברים להפוך למסובכים מדי במקום לחזור ליסודות. האם זה משהו שאתם יכולים להזדהות איתו? אני בטוח שכן.

זכרו ש-Forever נבנתה על עיקרון פשוט אך רב משמעות: לייצר קו מוצרים נפלאים ולתת לאנשים שאוהבים את המוצרים הללו את הכוח להפיץ את הבשורה ולהרוויח משהו עבור עצמם.

זו בדיוק הסיבה שבגללה אני תומך נלהב בארבעת היסודות שלנו: גיוס, שימור, פיתוח ויצרנות. על ידי התמקדות בארבעת ההיבטים האלה של העסק שלכם, תצליחו לשמור את העניינים בהרמוניה. העוצמה שמאחורי ארבעת היסודות היא שהם מפשטים את ניהול העסק של Forever ושומרים על הקשר שלכם ללב של Forever – הדברים שמניעים את התשוקה שלכם.

כל המשמעות של גיוס היא לשתף עם אחרים את האהבה שלכם למוצרים ועם ההזדמנות. שימור לקוחות ופיתוח מערב את חיזוק הקשרים שלכם עם אחרים תוך כדי שאתם עוזרים להם להתפתח ולהשיג יותר מהתוכנית השיווקית. יצרנות מדברת על תנועה מתמדת קדימה, דחיקת הגבולות ומימוש הפוטנציאל שלכם.

לכן, כשאנחנו נכנסים למחצית השנייה של השנה, קחו צעד לאחור וחשבו מה נמצא בלב העסק שלכם, מהם הדברים שחשובים לכם ומלהיבים אתכם ב-Forever. אני בטוח שתבינו שלא רק שיש די זמן לחזור למסלול ולהשיג את היעדים שלכם השנה, אלא הזדמנויות רבות להשיג מעבר להם.

גרג מוהן, נשיא Forever Living Products | למאמרים נוספים של גרג מוהן