אווה שבתאי, מנהלת בכירה
אווה שבתאי, מנהלת בכירה ב-Forever, מראה שכל אחד יכול להצליח בכל מצב בחיים – רק צריך להאמין בעצמכם.
תמונה של אווה שבתאי

 

עליתי לישראל בגיל 20. במקצועי – אחות מעשית. תמיד הרגשתי שהייעוד שלי הוא לטפל באנשים.
כעבור חצי שנה הכרתי את בעלי לעתיד- רופא מנתח במקצועו.
במשך 15 שנים עבדתי כאחות מוסמכת.
היה לי קשה להשלים עם המגבלות התקציביות, עם הביורוקרטיה, עם חוסר האונים שלי מול צרכי החולה שלא יכולתי למלא. רציתי לעזור יותר. הרבה שנים הרגשתי בתוכי שיש לי הרבה יותר לתת. רציתי לעשות משהו גדול יותר, משמעותי. לגעת בחיים של הרבה אנשים.
הדבר שמנע ממני לעשות את השינוי שרציתי היה תמיד החשש מפני כישלון. הרי לא היה לי שום רקע עסקי, שום ידע בשיווק, בניהול ספרים, במכירות… חששתי להפסיד כסף, ובמשך 15 שנים נשארתי במקום עבודה שבעצם לא סיפק אותי.
לשיווק רשתי נחשפתי בגיל 36, הסיבה שחיפשתי שינוי לא הייתה כלכלית.
ההכנסות שלנו היו גבוהות יחסית לשוק – בעלי השתכר יפה מאד כרופא בכיר, הרגשתי שאני צריכה להפסיק לפחד ושהגיע הזמן לנסות ולהגשים את החלום שלי. עזבתי את המקצוע שלי ופניתי לתחום חדש ומאתגר – שיווק ישיר.

אני חייבת לקחת יוזמה ולמצוא דרך חדשה

אומרים שהאדם מתכנן תכניות וההוא מלמעלה עושה סידורים משלו… במקרה שלי, היד המכוונת פשוט לא הותירה לי ברירה. בשנת 1996 בעלי חווה התקף לב נרחב, שהוביל לניתוח לב פתוח והשבית אותו מעבודה למשך מספר חודשים. בבת אחת ירדה ההכנסה שלנו בצורה משמעותית, ולפני שהצלחתי לבנות הכנסה רצינית מהעסק הפרטי שלי. האחריות שהרגשתי הייתה עצומה. הייתי בלחץ גדול כיצד לפרנס את המשפחה ולשמור על רמת החיים שהורגלנו אליה. הבנתי שאני חייבת לקחת יוזמה ולמצוא דרך חדשה.
זה היה השלב שבו נחשפתי לראשונה לשיווק הרשתי. התאהבתי מיד בשיטה. מבחינתי, היכולת לתרום ולעזור להרבה אנשים בלי לחשוב מה מקבלים בחזרה היא נתינה אמיתית. מה שיפה בשיטה הוא שבסופו של דבר, אם באמת נותנים- גם מקבלים בחזרה.
היה לי מאוד חשוב להצטרף לחברה שיש לה מוצרים שפונים לקהל רחב – גברים, נשים, ילדים וכו’.
בתחילת דרכי עם Forever עבדתי בלילות כאחות, כדי לפנות את היום עבור הקמת העסק שלי. למרות שהשקעתי הרבה מאמץ ולמרות הניסיון שהיה לי בתחום, לא הצלחתי במשך 9 חודשים לצרף אף אחד. כמובן שגם ההכנסה שלי הייתה נמוכה מאוד.
לאחר 9 חודשים הצטרפה אליי ידידה שהפכה להיות המשווקת הראשונה שלי. מאותו יום, הכול השתנה. התחלתי להרוויח פי 3 ואפילו פי 4 ממשכורת ממוצעת של אחות, ואז הפסקתי את העבודה בלילות והקדשתי את הזמן רק לבניית העסק עם Forever.
הדבר החשוב לי ביותר זה הביטחון הכלכלי, שמאפשר לי לקחת שליטה על החיים שלי ולוודא שלילדיי ולמשפחתי לא יחסר דבר. השאיפה שלי היא לחיות בתחושת שפע, בלי הצורך להגביל את עצמי ובלי לעשות חשבון על ההנאות הקטנות והגדולות של החיים.
סוף סוף הרגשתי ביטחון. זו הייתה תחושה אדירה של הקלה. ידעתי שתמיד יהיה לי כסף לעזור למשפחה שלי. במשך השנים עשיתי דברים שמעולם לא חלמתי לעשות. בניתי בית חדש שאליו המשפחה שלי מתכנסת בחגים ותמיד יש מקום לכולם. קניתי לעצמי רכב חדש ומפנק ועזרתי לבנותיי ללמוד ולרכוש השכלה במוסדות אקדמאים.
בנוסף, נסעתי על חשבון החברה לנופשים וטיולים ברחבי העולם.
אני חיה את החיים שתמיד רציתי לחיות ויותר מזה. אני עוזרת לאנשים אחרים להגשים את החיים והחלומות שלהם, וזו מבחינתי תחושת סיפוק אדירה.
עצה שלי: אם אתם קוראים את הסיפור הזה, ייתכן וגם אתם נמצאים בשלב שבו אתם צריכים לקבל החלטה. ההחלטה הזו עשויה לשנות את חייכם, להוביל אתכם קדימה ולאפשר לכם סוף סוף לקבל מהחיים את מה שמגיע לכם.
הדרך היחידה שתגרום לדבר זה להתגשם היא אם תיקחו את עצמכם ואת העשייה שלכם ברצינות, תלמדו, תתפתחו, תשקיעו ותבינו שהכי חשוב הוא לא “לנסות” אלא “לעשות”!! בהצלחה לכולכם,

אווה שבתאי, מנהלת בכירה

, מנהלת בכירה | למאמרים נוספים של

סיפורי הצלחה