אודי ראב”ד, מנכ״ל Forever ישראל
“בתוכי ידעתי שהיא נהדרת, אבל לא יכולתי לדמיין עד כמה” הסיפור של מנכ”ל Forever בישראל, אודי ראב”ד
albom_udi

חייתי באוסטרליה כ–7 שנים, שבמהלכן שילבתי לימודים גבוהים ועבודה. זאת הייתה הפעם הראשונה שהועסקתי כשכיר בתפקיד משמעותי והניסיון שצברתי היה עשיר ומגוון. ניהלתי מערך שיווקי גדול של עשרות אנשי מכירות ושירות שחלשו על מדינה שלמה. זו לא הייתה משימה קלה, אך היא הייתה מרתקת עד מאוד.
כשהחלטתי שאני חוזר לישראל, היה לי ברור כי אני רוצה לחזור להיות עצמאי, ללא “בוס על הראש”!  מספר שבועות לאחר שהחלטתי, פנה אליי חבר והציג בפניי את העסק החדש שהוא התחיל. הוא סיפר לי על Forever ועל התוכנית השיווקית שלה, על צמח האלו ורה ועל מוצרי המכוורת. סקרנותי ניצתה!

קראתי ובחנתי מחקרים שנעשו על צמח האלו ורה ומוצרי המכוורת, והבנתי את כוחו של תהליך השימור של האלו ורה ואת הבידול השיווקי העצום שהוא יוצר לעומת כל החברות האחרות הנמצאות בשוק ומציעות מוצרי אלו ורה. כמובן גם בחנתי את המבנה העסקי והפוטנציאל הכלכלי של ההתקשרות עם Forever. בחינה זאת נעשתה לאור מספר פרמטרים שגיבשתי במהלך עבודתי המעשית בשטח, בארץ ובחו”ל (ראו פירוט למטה).
ב–Forever מצאתי את כל הנ”ל והתחלתי לפעול.  מספר שבועות לאחר מכן, חגגו לחברה עשור לפעילותה באוסטרליה והוזמנתי לאירוע בהשתתפותו של רקס מוהן, מייסד החברה.
קיוויתי לבדוק איתו את האפשרות להמשיך לפעול בישראל כמשווק, הואיל ושמעתי כי באותה תקופה לא היה לחברה סניף בארץ. עמד מולי הבעלים של חברת ענק, בעלת מחזור מכירות אדיר ; האיש הסתובב ללא שומרי ראש או פמליה של עוזרים ושוחח איתי בגובה העיניים על אפשרויות השיווק של מוצרי החברה בארץ.  ההתרשמות שלי ממנו הייתה שמדובר באדם מיוחד, איש עם חזון ברור, אוהב אדם, שופע מרץ ומקרין על סביבותיו כמויות אנרגיה בלתי נדלות. נשביתי בקסמו! כנראה שגם אני השארתי עליו רושם חיובי, שכן הוא הפקיד בידיי את הקמת סניף Forever בארץ.
עברו כמעט שנתיים מאז אותו מפגש במלבורן עד שמוצרי החברה החלו להגיע לארץ, והייתה לי הזדמנות להציגם ברבים בשילוב עם ההזדמנות העסקית ש -Forever  מציעה. ההתרגשות וההתלהבות שהיו בי חלחלו לאנשים שמסביבי, ואלה הפכו למנהיגים הראשונים של Forever בארץ.

כשפגשתי את Forever לפני שנים, לא שיערתי עד כמה ההזדמנות הזאת טובה. בתוכי ידעתי שהיא נהדרת, אבל לא יכולתי לדמיין עד כמה. אין לי ספק שזאת ההזדמנות הטובה בעולם! Forever מציבה את האדם- בונה העסק במרכז ולא את עצמה! אם הייתי צריך לבחור היום חברה אחת מבין כל החברות הקיימות בשוק, הייתי חוזר ללא ספק על הבחירה הזאת ובונה את העסק באותה התלהבות. היום זה קל יותר, כשאנו כבר עם מגוון מוצרים גדול יותר, כלים שיווקיים הקיימים בעברית ובשפות שונות, הדרכות ואימונים לבניית העסק ואפשרויות פיתוח בינלאומיות במדינות שאך לפני שנים לא רבות עדיין לא היו כלל במערך הבינלאומי של החברה.
בוא והצטרף אלינו, פתח עסק עצמאי גדול ובנה לעצמך ביטחון כלכלי עם Forever.


פרמטרים למבנה העסקי והפוטנציאל הכלכלי של ההתקשרות עם חברת שיווק רשתית משובחת

  • אין דמי הצטרפות או רכישה של זכיינות.
  • צריך להיות בעסק מוצר אמיתי וייחודי הנצרך באופן קבוע ושקל לבדל אותו מכלל מוצרי השוק.
  • העסק צריך להיות ללא מלאי, או עם מלאי קטן ביותר – כדי לא “להעמיס מבחינה כלכלית”.
  • החברה צריכה להיות  אמינה, עקבית ויציבה מבחינה כלכלית..
  • האחוז ובסיס חישוב ההכנסה חייבים להיות קבועים לאורך זמן.
    ואם הוא מחושב על-בסיס מחיר המכירה- זהו יתרון ענק.
  • אפשר לפעול בעסק כבודד, לצרף שותפים עסקיים ללא קשיים או לבנות בקלות מערך של משווקים.
  • האנשים שאהיה זקוק לעזרתם לא יזדקקו ללימודים מיוחדים אלא רק למוטיבציה גבוהה כי יהיה קל ללמד אותם.
  • אפשר יהיה להכפיל ולשלש את גודל העסק ללא השקעות משמעותיות ואף יותר, מבלי להגדיל את מספר שעות העבודה.
, מנכ״ל Forever ישראל | למאמרים נוספים של

סיפורי הצלחה