רוברט יונג - מנהל בכיר
"אני מאמינה שכל הזמן נקרות בדרכנו הזדמנויות. לא תמיד אנו מזהים אותן, או שאיננו בשלים לקראתן ולעתים יש לנו אמונות מעכבות, אבל כל הזמן צצות סביבנו הזדמנויות."
(לידיה יונג ז״ל, ״מכפית של פלסטיק לכפית של זהב״).
תמונה של רוברט יונג

בשנת 1995, אישתי, לידיה יונג ז”ל, חיפשה שינוי ומפה מתחיל הסיפור.
בשיחת ההכרות הראשונה שהתקיימה בבית שלנו אני זוכר ששאלתי את אודי ראב״ד “תגיד, יהיה לי פנסיה מזה?” ואודי ענה בביטחון מלא “כן”. וזו המציאות שלי היום וגם הרבה מעבר.
אבל כל מי שיוצא לדרך עצמאית חדשה, מגלה שבדרך להצלחה חווים גם לא מעט כישלונות ולחשוב שהכל ילך חלק זה לא באמת מציאותי. בדרך הזו לומדים ומתקדמים, מנסים ומתחשלים.

לאחר שנה של פעילות ב- Forever, נסענו לכנס העולמי הראשון שהתקיים בוושינגטון, ומאז, במשך 22 שנה, הגשמנו חלומות וטיילנו בכל רחבי העולם מאלסקה, תאילנד, דרום אפריקה, דרום אמריקה ועד סקנדינביה. ספק אם היינו יכולים להגשים את כל החלומות הללו בלי הפלטפורמה העסקית שנכנסנו אליה.
אני מאמין ש- Forever מתאימה לכל אחד שיש לו רצון אמיתי להצליח. באיזה מקום יכול מישהו ללא משאבים כספיים להצליח רק מעצם העשייה והפעילות שלו?

“לא הכל הלך נהדר, הודתה לידיה, היו מהמורות ואבנים שהכשילו, אבל אני פשוט עקפתי אותן. כמו שבחיים אנחנו חווים עליות וירידות, כך היה גם ב-Forever.
ידעתי שיהיו אנשים שיסרבו לי ולהזדמנות העסקית, אבל ידעתי שיהיו גם אחרים, שירצו בה ויצטרפו אליי כשותפים. הגעתי למסקנה שרק אני אוכל לשנות משהו בחיים שלי, וזה מה שנתן לי את הכוח.
חשוב לזכור, כמו בכל הזדמנות: אף פעם אין מאה אחוזים של קבלה וגם לא צריך לצפות לזה. מהטעויות לומדים ומשתפרים.”
(לידיה יונג ז״ל, ״מכפית של פלסטיק לכפית של זהב״).

סוד ההצלחה ב- Forever לראות בכל טעות מנוף לצמיחה, בדיוק כמו שלידיה כתבה. בזכות Forever שהיא חברה איתנה עם יציבות כלכלית עצמאית, אני מחייך בכל יום מחדש. יש הכנסות, נסיעות לחו”ל, אני יכול לעזור לבנותיי כלכלית והכי חשוב, לעזור לאנשים להגשים את עצמם ואת החלומות שלהם.

סיפור ההצלחה שלנו מביא היום פנסיה והרבה יותר, ואני אסיים בסלוגן של אשתי ז”ל, לידיה, “מכפית פלסטיק לכפית של זהב”.
ולכל המשווקים אני רוצה לומר – להצלחה אין גבולות,
Forever is Forever .

רוברט יונג, מנהל בכיר | למאמרים נוספים של רוברט יונג