ד”ר יעל צורגיל, מנהלת
תמונה של דקטור יעל צור גיל

 

שמי יעל צורגיל ואני בעלת תואר ד”ר בביולוגיה. עבדתי מספר שנים במכון לחקר ימים ואח”כ לימדתי כ-10 שנים בבי”ס כדורי.  ערכתי עשרות עבודות מחקר עם תלמידים ומאד אהבתי את ההוראה. אהבתי את התלמידים ורובם אהבו אותי. אבל לא אהבתי את הבירוקרטיה, את הצורך בהטלת משמעת ואת כל מה שסובב את ההוראה.
מידי שבת מצב הרוח שלי היה יורד מפני שיום ראשון מגיע.
הבנתי גם שלמרות כל הלימודים שלי אני אמשיך להישאר בבית הספר באותה עמדה שלא קידמה אותי לשום מקום. רציתי לעשות משהו אחר, רציתי לבוא כל בוקר בשמחה לעבוד וכך המשכתי כל שנה לחשוב שמשהו ישתנה.
ידעתי שאני מאד אוהבת לעבוד עם אנשים. בגלל בעיה בריאותית נחשפתי למוצרים של Forever והתאהבתי בהם וכשהציעו לי להצטרף הבנתי שיש סיכוי שכך אוכל לעזור להרבה מאד אנשים וגם להתקדם בחיים. ב-Forever הגעתי לחופש לעבוד עם מי שאני רוצה , איך שאני רוצה ומתי שאני רוצה.

היום אני רואה איך אני מתקדמת לקראת המטרה הענקית שלי וזה עסק עם המוני אנשים שאני יכולה לעזור להם וגם להרוויח על מאמצי.
קודם כל אנחנו משתמשים כמעט בכל מוצר שקיים בארץ של Forever, אני ממליצה לכל אחד להשתמש במוצרים. אני נפגשת עם הרבה אנשים והדבר האהוב ביותר עליי זה ההדרכות שאני נותנת לשותפים שלי. היום אני כבר חולמת עוד חלומות ואני יודעת שאגשים אותם אחד לאחד אם אהיה ממוקדת בדרך לשם.
ומאז שאני ב- Forever אני אוהבת את יום ראשון בדיוק כמו שאני אוהבת את כל שאר הימים, וכשמתקרב ה1- בספטמבר (תחילת שנת הלימודים) הבטן שלי לא מתהפכת בניגוד למה שהיה כשהייתי מורה.

, מנהלת | למאמרים נוספים של

סיפורי הצלחה