תמה קופמן, מנהלת
האם אפשר "גם וגם"? לעבוד ולהתפרנס בכבוד וגם למצוא את הזמן ״להיות אמא״? זו שאלה שמטרידה אימהות רבות. תמה קופמן קיבלה מענה מפתיע.
תמונה של תמה קופמן לצד אודי ראב״ד

 

את חיי המקצועיים התחלתי כמחנכת באולפנה בירושלים. הטרידה אותי השאלה, כיצד אוכל להמשיך עם עבודה זו גם כשהמשפחה תגדל.

 

שמי תמה קופמן. אני נשואה ואמא לחמישה ילדים ברוך ה’, ואנו גרים ביישוב עלי שבשומרון.

הסיפור שלי עם Forever הוא מבחינתי סיפור לא צפוי לחלוטין.
את חיי המקצועיים התחלתי כמחנכת באולפנה בירושלים. אהבתי מאד את עבודתי למרות שהיא הייתה קשה ותובענית. במקביל, הטרידה אותי השאלה, כיצד אוכל להמשיך עם עבודה זו גם כשהמשפחה תגדל. בינתיים נולדו לנו שני ילדים, אבל עדיין הרגשתי שהמשימה עוד אפשרית ואני עדיין מצליחה להיות גם מורה וגם אמא. בכל זאת, כשהייתי בהריון השלישי, עברנו דירה מירושלים לישוב עלי, והחלטתי שאני מנצלת את השינוי ומחפשת עבודה מהבית. אני חייבת לומר בכנות שהיה לי מאד קשה לקום ולעזוב את המשרה המוכרת והבטוחה בהוראה, ולאזור אומץ לנסות משהו אחר לגמרי.

בהשגחה פרטית, הגיעה אלי ההצעה להצטרף ל-Forever. לא הכרתי את זו שהציעה לי קודם לכן ולא שמעתי מעולם על Forever. אני ובעלי (שהוא עוד יותר הססן וחשדן ממני) הגענו למסקנה שכדאי לנסות זאת, בעיקר לאור ההבטחה להחזר כספי מלא אם נתחרט. מקסימום הפסדנו כמה שעות עבודה…
על הרגע הזה אני מודה לה’ עד היום כל יום כמעט.

הצטרפתי בהיסוס. ההתחלה הייתה קשה, היו לי הרבה רגעים של כמעט-ייאוש, אבל בסופו של דבר, עם הדרכה צמודה וליווי מקצועי של החונכות שמעליי, עליתי לאט לאט בסולם הדרגות של Forever עד שהגעתי לדרגת מנהלת.

כיום אני נהנית להדריך ולקדם את הצוות שלי, למכור מוצרים איכותיים, ולהציע לאנשים חדשים להקים את העסק שלהם עם Forever. אני מרגישה שאני פשוט נותנת להם מתנה.
העבודה ב- Forever מתרחשת בזמנים שאני בוחרת, ובמקומות שאני בוחרת. אני ה”בוס” של עצמי ואני מנהלת את זמני לפי סדרי העדיפויות שלי בלבד.
כל זה מאפשר לנו כמשפחה ליהנות מחירות אמיתית, מעצמאות כלכלית ומהכנסה בטוחה.

השאלה שהטרידה אותי בתחילת חיי המקצועיים- קיבלה מענה מפתיע. לא חשבתי שאמצא פתרון כזה מוצלח של “גם וגם”. היום אני גם עובדת, גם מתפרנסת בכבוד וגם מגדלת את ילדיי ופנויה להיות אמא! אני שולחת את ילדיי למוסדות החינוך בנחת בבוקר, עובדת בשעות הבוקר מהבית, ומקבלת את פניהם חזרה באחת וחצי בצהריים. מבחינתי זו הגשמת החלום שלי ממש!
אם כל זה מדבר גם אליכם, ובכל זאת אתם עדיין מתלבטים, הייתי רוצה לומר לכם שלוש מילים בלבד: נסו! מה תפסידו??
הרבה הצלחה והחלטות טובות ונכונות!

, מנהלת | למאמרים נוספים של

סיפורי הצלחה