בכתבה הבאה תלמדו מה הן הפעולות שצריך לעשות בחודשים הראשונים כדי להגיע לדרגת ‘מנהל’ ולהרוויח את הכסף שישנה לכם את סגנון החיים. ביקשנו מהמשווקים המצליחים שלנו לתת מספר עצות כיצד להגיע לדרגת המנהל, וסיכמנו את כל התשובות שקיבלנו בכתבה זו.
תמונת אישה-ליד-שולחן-עבודה

 

למידה

כמו בכל דבר בחיים, לוקח זמן עד שמשתפרים ולומדים כיצד לבנות עסק מצליח. לכן, חשוב לבוא עם “ראש פתוח” ללמוד דברים חדשים ולספוג מידע רב בחודשים הראשונים שלך ב- Forever. זה הזמן ללמוד את הכישורים שיאפשרו לכם להגשים את המטרות שלכם.
חשוב שתכירו את המוצרים השונים של החברה, את תוכנית התגמול ואת הנהלים הבסיסים שלפיהם אנו בונים את העסק שלנו. כל המידע נמצא בהדרכות השונות של החברה.
מומלץ בחום לא לנסות “להמציא את הגלגל” ולפתח תכניות חדשות לפני שניצלת את כל ההדרכות של Forever. אסטרטגית העבודה המצליחה ביותר של Forever נמצאת בחוברת “הצעד הראשון למנהל”. השתמשו בה באדיקות, בצעו את כל מה שמומלץ בה לעשות ולמדו את אלו שאתם תצרפו לקבוצתכם.
אנחנו קוראים לתהליך זה: “שכפול”.

הירשמו לאירוע הקרוב הבא

בכל כמה חודשים אנו עורכים אירוע גדול שבו כל המשווקים מתכנסים כדי לחגוג את ההצלחה, ולקבל דרגות חדשות, פרסים והכרה בהישגים שלהם.
באירועים הללו תוכלו ללמוד את תהליכי העבודה האפקטיביים של המשווקים המצליחים ושיטות עבודה חדשות, תיפגשו אישית עם האנשים המצליחים בחברה ועוד.
האירועים שלנו הם אלו שתומכים בבנייה של העסק ונותנים אנרגיות חדשות כדי להמשיך ולבנות את העסק לדרגה הבאה. אנו ממליצים בחום שתירשמו כבר עכשיו לאירוע הקרוב, ושתדאגו לבוא אליו עם משווקים משלכם.

התחייבות

עבודה ב-Forever היא כמו כל דבר אחר; יש עליות ויש ירידות, וכדי להצליח – אתם צריכים להתחייב בפני עצמכם שתתמידו בעשייה ותעמדו באתגרים שיופיעו בדרך.

התחייבות למטרה

אם אנו לא יודעים מה היעד, לא נצליח למצוא את הדרך ולכן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להבין למה בכלל להתחיל לעבוד עם Forever.
האם המטרה שלכם היא ביטחון כלכלי, חופש של זמן פנוי, הכנסה נוספת, פנסיה, פיתוח אישי, בריאות משופרת או פשוט לקבל את האפשרות לעזור לאנשים אחרים?
קחו כמה דקות וחשבו מה הייתם רוצים להגשים בחיים שלכם, וכיצד Forever יכולה לעזור לכם להגשים את העתיד שאליו אתם שואפים.

פעולה

החלו לפעול ולהפעיל את העסק שלכם בדיוק לפי שיטת העבודה שאנו מלמדים “הצעד הראשון למנהל“. שתפו חברים במידע על Forever וחלקו איתם את המוצרים המעולים. אלו הן שתי הפעולות שאתם צריכים לעשות כדי להרוויח כסף וליצור ביטחון כלכלי, ולכן אנו ממליצים להתרכז בהן.

הצטרפות ובחירת ערכת מוצרים

ההצטרפות לחברת Forever היא חינם. אתם יכולים להירשם עכשיו וכבר היום להתחיל לבנות לעצמכם ביטחון כלכלי. למרות שההצטרפות היא ללא תשלום, אנו ממליצים לרכוש את אחת מערכות ההצטרפות השונות המפורטות בעמוד 27.
כאשר תרכשו ערכה, תקבלו את המוצרים הנמכרים ביותר בחברה. השתמשו בהם בשיווק שלכם לצורך הדגמות, מכירה של המוצרים וכמובן לשימוש העצמי שלכם ושל משפחתכם.
השתמשו במוצרים בעצמכם וחוו את התוצאות המעולות שלהם, כדי שתוכלו להמליץ עליהם בכנות לאנשים אחרים.
יחד עם הערכה, תקבלו גם כלי שיווק וטפסים שישמשו אתכם לשיווק העסק בחודש הראשון. אין צורך שתדעו בעל-פה את כל המידע שאתם קוראים עכשיו; ב-Forever משתמשים בכלים שעושים את מרבית העבודה.

המשווקים של Forever מבינים שמהירות ההתקדמות שלהם וכמות הכסף שהם מרוויחים תלויה בכמות הפעילות שהם עושים. לכן מומלץ להתחיל את העסק בהשקה גדולה

התחילו את העסק בהמראה

המשווקים של Forever מבינים שמהירות ההתקדמות שלהם וכמות הכסף שהם מרוויחים תלויה בכמות הפעילות שהם עושים. לכן, מומלץ להתחיל את העסק בהשקה גדולה. בדומה למטוס שמשקיע המון אנרגיה כדי להתרומם תחילה מהקרקע, כך גם אתם צריכים לפעול. בחודשים הראשונים פנו יותר זמן כדי לשווק את העסק שלכם ולעשות המון מהפעולות הללו:
חשפו כמה שיותר אנשים למידע על Forever ועל המוצרים.
השתמשו בכלי השיווק השונים כדי להעביר את המידע.
הביאו אנשים למצגות של החברה.
היעזרו בתמיכה מהחונך שלכם וחברי הקבוצה האחרים.
היו נוכחים באירועים של החברה.

חתירה לתוצאות

התוצאות יגיעו רק אם תעשו את העבודה בצורה הנכונה, דהיינו – אם תעקבו אחרי תוכנית הפעולה שרשומה כאן ותפתחו את הכישורים העסקיים שלכם בחודשים הקרובים.

הגישה הנכונה להצלחה

כל אדם שמצטרף מקבל הזדמנות שווה; כולם מקבלים את אותם מוצרים, אותם כלי העבודה ואת אותה תוכנית התגמול. הדבר היחיד שמבדיל בין אלו שמצליחים לבין אלו שמצליחים יותר, היא הגישה והמוכנות לפעולה שאיתן הם באים.
חברת Forever מתאימה לכולם, אבל לא כולם מתאימים ל- Forever. האנשים שהכי מצליחים ב-Forever הם אנשים עם תפיסת עולם אחרת.
למשווקים המצליחים בחברה יש גישה חיובית, שאפתנית, והם באים עם רצון גדול לעזור לאחרים להצליח. הם מצליחים כי הם מוכנים ללכת לפי שיטת העבודה ולהשתמש בכלים שעובדים. הם לא מנסים להמציא שיטות משלהם, אלא עושים רק את מה שכבר הוכח שעובד בשטח.

דרגת ראש צוות

כאשר תצטרפו לחברה ותרכשו ערכה, מיד תעלו לדרגה הראשונה הנקראת “בעל עסק מתחיל”. המטרה שלכם היא להגיע לדרגה הבאה, להתקדם בתוכנית התגמול ולהרוויח יותר כסף מהפעילות שלכם, כאשר היעד צריך להיות דרגת ׳מנהל׳.
לאחר ההצטרפות לחברה, תוכלו די מהר, יחסית, לזכות בדרגת “ראש צוות”, אליה תגיעו אחרי שתצרפו בעצמכם מספר קטן של אנשים שמשכפלים את העשייה שלכם.
זהו הצעד הראשון בדרך לדרגת ה’מנהל’, שבה מרוויחים הכנסה משמעותית שיכולה לשנות את סגנון החיים שלכם לחלוטין.

סיפורי הצלחה