השנה Forever ישראל הצטרפה למועדון היוקרה של Forever. למועדון הזה קוראים: ״בונוס יושב הראש״ אודי ראב״ד, מנכ״ל Forever ישראל ניצל את ההזדמנות כדי לערוך מפגש בו הוא ואחרים הסבירו יותר לעומק את משמעות הבונוס. היינו שם והתרגשנו יחד עם שאר הנוכחים.

בונוס היו״ר נוצר לפני 30 שנה ע״י מייסד החברה ויו״ר מועצת המנהלים, רקס מוהן וע״י גרג מוהן, נשיא החברה. רקס וגרג בחרו להחזיר את מרבית הרווחים שנעשו בשנות קיומה של החברה לחברה עצמה ולבעלי העסקים שמרכיבים אותה. זה בא לידי ביטוי באופנים שונים, כמו בשיפור טכנולוגי מתמיד ובגידול שדות האלו ורה, אך גם בחלוקת צ׳קים למשווקים מצטיינים. למעשה, עד כה חולקו 343,000,000 $ !!!
החלוקה עצמה היא חלק מהכנס הגלובלי וכל מי שנכח בכנס יודע לספר על התהליך המרגש ומעורר ההשראה הזה.
חלוקת הצ׳קים מתחלקת לשלוש רמות.
נחמה מאיר מתארת את הרמה הראשונה: ״זהו אירוע חגיגי בו כ-900 משווקים מקבלים גליל אטום עם הצ׳ק, אתם תראו שם, אנשים כמוני וכמוך, אנשים ״רגילים״ שמסתובבים נרגשים עם הגליל מבלי לדעת עדיין מהו הסכום שקיבלו. היות ומדובר ברמה א׳, מדובר בסכומים ״צנועים״ יחסית (אלפי דולרים בודדים) ועדיין ההתרגשות רבה. ואז… כולם פותחים את הגלילים יחד. הרגע הזה שחושפים את הצ׳קים יחד מסעיר ומלהיב, ורואים את זה על הפנים של כל אחד ואחת. זה לא בגלל הסכום כמו החותמת שקיבלתם על עבודה קשה שנעשית יום יום, במשך שנה שלמה״.
למחרת, נמסרים הצ׳קים של רמה ב׳. הסכומים מתחילים ב-10,000$ והם הולכים וגדלים עד צ׳קים של כמה מאות אלפי דולרים, ובערב המחרת נמסרים הצ׳קים הגדולים באמת, שהסכום הגדול ביותר גדול ממיליון דולר!

איך מגיעים לבונוס היו״ר ?

אווה שבתאי ממליצה לקרוא ולהכיר את חוברת הנהלים שלנו. ״מי שלומד את חוברת הנהלים יודע כמה יוכל להרוויח. הכל כתוב שם״ בחוברת הנהלים שלנו תוכלו למצוא את התנאים המדוייקים הנדרשים לבונוס היו״ר, ובמפגש אפרת ויצמן הביאה את עיקרי התנאים לקבלת הבונוס.
הבונוס הינו שנתי (1 בינואר עד 31 בדצמבר), המשמעות שבינואר 2019 ישראל תכנס בפועל למועדון.
FBO חייב להיות ״פעיל״ (4CC) + בונוס מנהיגות (12CC) לאורך התקופה.
זכאות ל- Forever2Drive באחת הרמות.
להשתתף ולתמוך בארועי הדרכה, אימונים ו-Success Day שהחברה מארגנת.
FBOs הפועלים בכמה מדינות- התוצאות הגבוהות ביותר שלהם יחושבו ממדינה אחת (על המדינה להיות זכאית לבונוס היו״ר).

ברמה 1 צריך
700CC NM, כלומר ממוצע של 58CC חודשי, מתוכם 150CC חייבים להיות מ-FBO חדשים, כלומר ממוצע של 12.5CC חודשי שיכולים להאסף במדינות שונות בה אתם פעילים.
בנוסף, מנהל אחד לפחות, קיים או חדש, ב׳דאונליין׳ שמגיע ל-600CC שנתי או כזה שזכאי לבונוס היו״ר.

ברמה 2 צריך
600CC NM שנתי, מתוכם 100CC חייבים להיות מ-FBO חדשים
ובנוסף, 3 מנהלים לפחות ב׳דאונליין׳ שזכאים לבונוס היו״ר.

ברמה 3 צריך
500CC NM שנתי שמתוכם 100CC חייבים להיות מ-FBO חדשים
ובנוסף, 6 מנהלים לפחות ב׳דאונליין׳ שזכאים לבונוס היו״ר.

כיצד הרווחים מחולקים?
מחצית מהרווח העולמי השנתי מתחלק בין שלוש הרמות.
שני שליש מהיתרה מתחלק בין רמות 2 ו-3 והשאר הולך לרמה 3

הודיה פיין מסבירה ש״היופי בהתקדמות ב-Forever שזה בנוי צעד אחר צעד, כל התקדמות, כל דרגה, כל אתגר מתבסס על מה שהשגנו עד כה. כל אחד יכול להגיע למנהל אם יעבוד לפי תוכנית עבודה, זה דורש עבודה יומיומית שמאחוריה החלטה ברורה של בניית עסק, ומשם הדרך לבונוס היו״ר אפשרית לביצוע״
אווה שבתאי מסכמת: ״העבודה לקראת בונוס היו״ר היא עבודה משותפת של כולנו במדינה. כי אם אחד יכול – כל אחד יכול! ״

סיפורי הצלחה