מדענים מנבאים שכדור הארץ יהפוך בעתיד הלא רחוק למקום מדכא עם ימים רבים ללא שמש מצד אחד וטמפרטורות קיצוניות מצד שני. השמש מפיחה חיים בעולם שלנו והיא מספקת לנו גם מקור לויטמין D, ויטמין חיוני המשחק תפקיד מרכזי בהתפתחות האנושית. ויטמין D תורם לתמיכה בפונקציות בסיסיות רבות, אולם הדבר אינו מצדיק חשיפה לא אחראית של עורכם לקרני השמש.

 

שטח פני העור מכוסה במעטפת חומצית שמכילה יחד עם הזיעה חומרים שונים שהעור מפריש. תפקידה להגן על העור מפני נזק לא רצוי. מעטפת זו מעכבת גם את צמיחתן של פטריות, אשר יכולה להקטין את הסיכון לסבול מאלרגיות ומפגמים. אולם, ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע ולפגוע בה, מה שעלול לגרום לשינויים ברמת ה- pH שעל פני שטח העור (לעור בריא צריך להיות pH של 5.5).

העור נחשב לאיבר הגדול ביותר שלנו ואיבר המגן על כל המרכיבים הקריטיים האחרים שלנו, לכן הכרחי שתאהבו ותטפלו בעורכם, במיוחד במהלך חודשי הקיץ.

הימנעו מנזקי השמש

אנו חיים בארץ שטופת שמש, ואנחנו חייבים להתייחס ברצינות לנזקים העלולים להגרם ממנה: נזקי שמש יכולים לגרום להזדקנות בטרם עת וזאת בשל ההשפעה שיש לקרני ה- UVA על סיבי האלסטין שבעור. חשיפה מוגזמת לשמש יכולה להביא לידי אובדן הגמישות והדבר, בסופו של דבר, גורם לקמטים. ודאו כי הנכם מונעים את הפגיעה במראה העור באמצעות הקפדה על כמה כללים פשוטים:

חבשו כובע והרכיבו משקפי שמש
לא משנה אם אתם בוחרים בכובע רחב שוליים בסגנון אודרי הפבורן ובמשקפי שמש בעלי מסגרת עם אמירה ונוכחות או כובע מצחייה המגן על משקפי שמש עם זגוגיות צבעוניות; אין זה משנה מהו הסגנון שתבחרו, כך או אחרת אנא וודאו שהוא הופך לחלק קבוע מהלבוש שלכם בקיץ הזה. כובע זה דבר נפלא שיכול להגן על הפנים ועל הצוואר שלכם, על אזורים בהם לעורכם יש נטייה להיות עדין יותר, ומשקפי שמש יגנו גם כן על עיניכם מפני קרני UVA וקרני UVB מזיקים. שווה לרכוש במשקפי שמש בחנות משקפיים עם אישורים מקוריים, כיוון שמשקפי שמש זולים  לא תמיד כוללים עדשות מתאימות!

חבר צמוד
סביר להניח שנזכור למרוח או לרסס את עורנו כשאנו הולכים לים, אך מה עם שאר השעות בהם אנו נחשפים לשמש? אין ספק שזהו הכלל החשוב ביותר, מה שיעניק לעורכם את ההגנה המרבית והטובה ביותר, אולם פעמים רבות אפילו אנו מעלימים עין. כבר בתחילת הקיץ הכניסו את קרם ההגנה לשמש של Forever לתוך התיק שלכם וכך תוכלו להימנע מהפתעות. קרם ההגנה לשמש שלנו הוא קרם הגנה על בסיס אלוורה ותחמוצת אבץ, ידידותי לים, לסביבה ולכל המשפחה.
פורמולה עמידה במים מציעה הגנה על ספקטרום רחב 30 SPF מפני קרני UVA ו- UVB תוך יצירת מעטפת המונעת מהלחות לחמוק, בעזרת ג׳ל אלוורה מרגיע. קרם עוצמתי אך עדין זה, ישמור על כל המשפחה מוגנת.. SPF 30 נחשב גם למסנן קרינה המגן על העור מפני 97% מכל קרני ה- UVB החודרות וגורמות לעור להפוך לאדום, מה שיכול להשפיע מאוד על עורכם. מסנני הקרינה של Forever מגנים על העור גם מפני קרני UVA. קרני UVA חודרות עמוק יותר לתוך העור ממה שחודרות קרני UVB, מה שאומר שתאי העור מועדים יותר להיפגם.

מהאוזניים ועד אצבעות כף הרגל
עיניים, אוזניים, אף ואצבעות כף הרגל – אלו הם האזורים הנשכחים לעתים קרובות ובהם העור בדרך כלל עדין יותר. אל תשכחו למרוח מסנן קרינה גם על אזורים פגיעים אלו – עפעפיים שרופים אינם נראים טוב ואצבעות שרופות בכף הרגל יכולות לכאוב באופן קיצוני!

הגנו על הפנים שלכם

השמש, הים, הזיעה, הכלור וזיהום האוויר שבד״כ גובר בקיץ יכולים לעשות שמות לנקבוביות העור שלכם. וודאו כי הינכם מסירים מעורכם את הלכלוך ומאפשרים לו לנשום שוב בעזרת מוצרים יעילים אלו לתוכם מוחדר אלוורה:

אלו סקראב
שלא כמו מוצרי פילינג מסוימים המשתמשים במרכיבים חדים ונוקשים כמו אגוזים מרוסקים, גלעיני פירות או חרוזי פלסטיק זעירים, אנו משתמשים בכדוריות זעירות של חוחובה המתגלגלות על עורכם ברכות. כשהן מתגלגלות הן אוספות תאי עור מתים ומפנות את המקום לעור הטרי והחדש שמתחת. פילינג דקיק זה, העדין דיו לשימוש יום-יומי,  עוזר להסיר את השאריות אשר סותמות נקבוביות והופכות את מראה העור לקודר.

פקטור R3
קבלו את שומר הראש האישי של עורכם.
על פני עורכם מצויים חומרים דמויי דבק אשר גורמים לתאי העור המתים להיצמד לפני השטח לזמן ממושך מדי. תאי עור ישנים אלו יוצרים חסמים. פקטור R3 מכיל חומצות אלפא-הידרוקסיות אשר משחררות אותם, ומייצר אפשרות למרכיבים הנוספים שהוא מכיל לצאת לעבודת שיקום וחידוש העור.

עם “אלו סאן סקרין”, אתם יכולים לצאת לכל מקום שבו השמש זורחת הודות להגנה בטווח רחב, עם מקדם הגנה SPF30, השומרת על עורכם מקרני UVA ו-UVB.

העור דורש לחות

התייבשות עלולה לגרום לעור להראות חסר חיים, על כן וודאו שהגוף שלכם יכיל כמות מספיק גדולה של מים מבפנים וגם מבחוץ.

שתו לרוויה
ניתן להשיג מים ממוצרי מזון, פירות וירקות אולם אין תחליף לשתיית מים. אל תחכו לתחושת צמא, שכן היא מעידה על תחילתו של תהליך התייבשות.
שתו 3 ליטרים של מים ביום. שתיית מים מוסיפה לעור לחות בשכבות הפנימיות ומונעת ממנו להיראות יבש. כמו כן, מים מנקים את הגוף מחומרי פסולת, רעלים וחומרים הגורמים להזדקנות.

הימנעו מצריכת קפאין ואלכוהול
חומרים כגון קפאין ואלכוהול יכולים לגרום להתייבשות חלקית ולכן חשוב שביום קיצי חם, תימנעו משתייה מרובה של משקאות מהסוג הזה או שתוודאו כי אתם מאזנים את הצריכה שלכם יחד עם כוס או שתיים נוספות של מים.
טיפ: הכינו לעצמכם תה קר בימים חמים עם חליטת תפרחות האלו ורה של Forever – חליטת צמחים שאין שניייה לה, נטולת קופאין, מכילה שילוב מלא בריאות של קינמון, ציפורן, ג’ינג’ר, הל ופלפל אנגלי ללא שום קלוריות.

הוסיפו לחות לעורכם
אלו לושן  מכיל מרכיבים מזינים כגון שמן חוחובה, קולגן ואלסטין, שכולם מסייעים בשמירה על עור חלק וגמיש. מריחת תחליב איכותי על העור שלכם צריכה להוות חלק שגרתי מהטיפול בעורכם. תחליב הלחות שלנו מצוין בלחלוח של עור מגורה ויבש: הוא מתאים גם לאנשים עם נטייה לאקזמה ולפסוריאזיס.
להרגיע שפתיים יבשות
קל לשכוח שגם השפתיים שלנו הם עור, ושפתיים יבשות יכולות להוות בעיה מטרידה עבור אנשים רבים. הנוסחה העשירה של אלו ליפס מכניסה מרכיבי ייצוב לתוך העור, ודבר זה יסייע במתן הגנה ובלחלוח של שפתיים מגורות במהלך כל ימות השנה.

אכלו היטב

באפשרותנו לספוג ויטמין D מהשמש, אולם אין להסתמך אך ורק על השמש כמקור לאספקת ויטמין D. צריכת מגוון רחב של מזונות תוודא כי גופכם מקבל את כל הויטמינים והמינרלים החיוניים להם הוא זקוק על מנת לסייע בשמירה על עור במצב מעולה.

פירות וירקות
אכילת מספר פירות וירקות שונים נחשבת ללא ספק לדרך המהימנה ביותר להבטיח הכנסה של חומרים מזינים לתפריט המזון שלכם, ובקיץ הישראלי עם כל השפע של הפירות והירקות לא מסובך להגדיל את צריכת המרכיבים הללו. למעשה, שליש מתפריט המזון היומי שלנו צריך להיות מורכב מפירות וירקות. אם שגרת יומכם אינה מאפשרת אכילת פירות וירקות בצורה מסודרת, פוראור דיילי יכול לשמש כתחליף מצויין. מולטי-ויטמין עוצמתי ויעיל זה, המיועד לצריכה יומית, מעניק את המערכת המתקדמת ביותר שקיימת לאספקת החומרים המזינים לגוף כולל תערובת פירות וירקות.

ג’ל אלוורה לשתייה
התחילו את יומכם מיד עם כוס משקה של ג’ל אלוורה. משקאות הג’ל שלנו עשירים בחומרים מזינים, מצוינים לעיכול ויכולים לסייע גם בשמירה על גוון פנים קורן.

אנחנו אוהבים את הקיץ אולם אנחנו אוהבים יותר את העור, וזוהי הסיבה לכך שאנחנו לוקחים ברצינות את כל נושא הטיפול בו. אנא וודאו שאתם נוקטים באמצעי הזהירות ההכרחיים בכך שתנהגו על פי ההמלצות של Forever. יתכן ולא תבחינו בתוצאות באופן מידי, אולם אנחנו מבטיחים שזה יעשה את ההבדל!

 

סיפורי הצלחה