רקס מוהן, מייסד ויו"ר מועצת המנהלים
מה הייתם אומרים לו הייתי אומר לכם שלא עבדתי מזה זמן רב? כמובן שנכחתי במשרדי החברה והקדשתי זמן רב לקווי מדיניות חדשים ושיפורים עבור העסק שלנו, ונסעתי בכל העולם במטרה לפגוש אתכם, אולם לא עבדתי. לאמיתו של דבר, אם אתם אוהבים את מה שאתם עושים, לעולם לא תעבדו ולו יום אחד בחייכם.

 

למייסד חברת אפל, סטיב ג’ובס היה את הרעיון הנכון בכל הקשור לעבודה, לחיים וליכולת לחולל שינוי:
“העבודה שלכם עתידה למלא חלק גדול מחייכם והדרך היחידה להרגיש שבעי רצון מכך היא לעשות את מה שאתם מחשיבים כעבודה נהדרת. הדרך היחידה לעשות עבודה נהדרת היא לאהוב את מה שאתם עושים”.
לאהוב זהו פועל, ולאהוב באמת את מה שאתם עושים, זהו אכן עניין של עשייה. זה קשה, אם לא בלתי אפשרי, לאהוב באדישות. הפשילו את השרוולים שלכם, הניעו מנועים והתחילו לעשות. תגלו שלאהוב את מה שאתם עושים הוא דבר שבא לכם בטבעיות. תתקלו במכשולים עליהם תצטרכו להתגבר, אולם אלה החיים – לגדול ולהתחזק.
אני מקווה שאתם, את וגם אתה, מתעוררים בבוקר ואוהבים את מה שאתם עושים, ומבינים שניתנה לכל אחת ואחד מכם היכולת הייחודית להשפיע בצורה חיובית על חייהם של אחרים.
אני מקווה שאתם מחייכים. ובמידה ואינכם מחייכים, או שאנשים אחרים סביבכם אינם מחייכים, שאלו את עצמכם מה באפשרותכם לעשות על מנת לשנות את המצב.
אהבו את מה שאתם עושים. הוקירו והיו נלהבים כלפי אותם אנשים התומכים בכם לאורך כל הדרך ותגלו שפתאום העבודה מתחילה לתת יותר תחושה של ׳יעוד׳.

, מייסד ויו"ר מועצת המנהלים | למאמרים נוספים של

סיפורי הצלחה