אודי ראב"ד, מנכ"ל Forever ישראל
חג החנוכה מאחורינו ואיתו הזיכרון על נס גדול שקרה כאן לפני כ–2000 שנים. רבים מסביבנו מחפשים ניסים שיקרו וישנו להם את החיים. קל מאוד לחכות לנס אבל יותר קל ליצור את התנאים לנס ואז ליהנות מהתגשמותו.

ב-Forever אנחנו פוגשים ניסים קטנים וגדולים כל הזמן. הם מתבטאים בתוצאות הנובעות משימוש במוצרים המופלאים של החברה. בשיפור מצב הרוח כי חולשות נעלמות, בהחלמה של גירוי או כוויה מטרידה או בניראות המייצרת מחמאות רבות… אנחנו גם צופים בשינוי במהלך החיים של אדם זה או אחר בזכות שיפור משמעותי באיכות החיים עקב הכנסות גבוהות יותר ולעיתים די קרובות גם בשילוב של הגורמים כולם – הניסים ישנם והם רבים וזו המהות של Forever!
עם כלים משמעותיים ש–Forever מעמידה לרשותנו, מתאפשר לנו להעניק לכל אחד המעוניין בכך לחוות ניסים. כל שעלינו לעשות זה לחפש עוד ועוד שותפים עסקיים ולקוחות שייהנו מהניסים הללו. אנחנו לא יכולים לחכות לרגע של השראה שיעזור לנו לייצר רעיונות כיצד לפעול, היכן ומתי. Forever התוותה כבר את הדרך עבורנו בעזרת “הצעד הראשון למנהל” וכל שנותר לנו זה לבצע ולא להפסיק. על ידי דוגמה אישית אנחנו הופכים למנהיגים. על ידי מימוש החזון של Forever ילכו אחרינו. על ידי שיתופי פעולה עם השותפים בתוך הקבוצות העסקיות ובין הקבוצות השונות, אנחנו נעצים את הארגון העסקי האישי ואיתו את כל Forever.
ב -2017 אנו יכולים לייצר מצב שבו מספר האנשים ששומעים על Forever בפעם הראשונה יעלה אלפי מונים על המספר ששמע עד היום. יש לנו את הכלים ויש לנו את האפשרות לחשוף אנשים לניסים שונים וכל מה שאנחנו זקוקים לו, זה לדבוק באמירה של רקס מוהן: “הכוח של Forever הוא כוח האהבה!” ועם כוח כזה אפשר לייצר ניסים.
בעבודה משותפת ועם שיתופי פעולה איתנים נוכל לצמוח ולהגיע למצב ש”בונוס היו”ר” מניב להרבה בעלי עסקים בארץ בונוסים משמעותיים. 2017 היא שנה של הזדמנויות לשינויים ולניסים!
בהצלחה!

 “לא כולנו יכולים לעשות דברים גדולים אבל כל אחד מאיתנו יכול לעשות דברים קטנים באהבה גדולה” (הנזירה תרזה, מומבאי)

, מנכ״ל Forever ישראל | למאמרים נוספים של

סיפורי הצלחה