אודי ראב”ד, מנכ״ל Forever ישראל
בפני כל אחד מאתנו ישנה ההזדמנות לשנות, לשפר ולהגדיל את העסק תוך שימוש בחמישה עקרונות.

 

אנחנו ברי מזל!!!
חיבור העתיד האישי שלנו עם Forever היא בחירה שיש בה המון יתרונות משמעותיים שמגמדים את החסרונות (בכל זאת, זה עסק שצריך לעבוד בו, זה לא קורה לבד…).
אחד מהיתרונות הבולטים נובע מהחזון שטבע רקס מוהן לפני שנים רבות: “לתת הזדמנות לכל אחד להרוויח לפי יכולתו”. לא רק ש-Forever פותחת דלת בפני כל אחד, אלא מאפשרת לתת לכל אחת ואחד הזדמנות אמיתית להרחיב את היכולות האישיות דרך ליווי של חונך לצד ההדרכות השונות שמעניקה החברה ושינוי גישה הנובע מהתרבות שלנו, וכך למקסם את ההישגים.

בפני כל אחד מאתנו ישנה ההזדמנות לשנות, לשפר ולהגדיל את העסק תוך שימוש בחמישה עקרונות:

  1. הפוך לסקרן, אל תישאר צמוד לכלים ולדרכי הפעולה שאתה רגיל אליהם. נסה דרכים חדשות. למד והרחב את מערך הכלים האישיים. שפר את התקשורת הבינאישית, האזן ביעילות רבה לחברי הקבוצה שלך ולצרכיהם ונסה לדמיין אותך בנעליהם. זה יעזור לך לבחור דרכים חדשות ויצירתיות יותר כדי לעזור להם להגדיל את העסק שלהם.
  2. השתחרר מציפיות ומדעות קדומות, אלה יעצרו אותך מלהקשיב עד הסוף. העלאת תשומת הלב האישית לצרכים של השותפים העסקיים תעזור לך להציע דרכי פעולה יותר ממוקדות. התרכז באיכות העשיה ולא בתוצאה הסופית. כך תוכל לשפר את הביצועים וכמות האכזבות תצטמצם פלאים.
  3. השאר את האגו בבית. התייחס לכל אחד בכבוד ובאופן שווה. דבר בנימוס ובגובה העיניים, אתה לא תאמין איך אנשים יתחברו אליך.
  4. תן בחזרה – לאחרים, לסביבה, גבה חברים מקבוצות אחרות מבלי לצפות לתמורה. הכר בהצלחות של אנשים סביבך, ולא משנה אם הם בקבוצה האישית שלך או לא, בין אם ההצלחה קטנה או גדולה. אם תחכה להכיר בהצלחות רק כשמגיעים למטרות אתה תפעל מעט מידי ולעיתים רחוקות מידי. ההצלחות הקטנות סובבות אותנו. ואל תשכח לחגוג את ההצלחות האישיות שלך!
  5. אל תבכה על העבר! שגיאות שנעשו בעבר הן בסיס ללימוד ושיפור המעשים בהווה, אותם אתה יכול לשנות. שני זמנים אינם בידינו: העבר והעתיד. רק ההווה נתון בידינו ובו אנחנו יכולים לחולל מהפכות.

גרג מוהן, נשיא החברה כיום עוקב אחר ההנחיות הללו ומיישם אותן בכל יום. גרג הוא אדם מאד מיוחד. מה שמנחה אותו הוא רווחתם של כלל בעלי העסקים ב – Forever ולכן זה לא היה מפתיע שבתחילת השנה הוא הכריז על מטרה גלובלית עבורנו: 2X ! שכפול העסק של כל אחד מאיתנו פי שניים בשנים 2017/8. לא עוד רק להרוויח לפי היכולת… על כולנו לשפר את היכולות האישיות כדי לשפר את התוצאות שלנו. וכשנחבר את השיפור האישי לכללי נוכל להגיע למטרה שהתווה גרג.

בהצלחה!

, מנכ״ל Forever ישראל | למאמרים נוספים של

סיפורי הצלחה