דני אפלבאום, מנחה לכושר גופני ותזונה מיטבית. מטפל במגע וארומתרפיה
בפעילות גופנית מוגברת יש מלכודות. אחת מהן היא איבוד מסיבי של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. קשה מאוד להשלים אותם דרך המזון, בעיקר בעידן הזה של אוכל מהיר, מעובד ומשומר.

ראשית, אפתח ואומר שאני בעל עסק ב-Forever יותר מ-15-שנים ושמח על כך. לא קל למצוא היום חברות שמשלבות יחד איכות, אמינות, שירות ומחירים הוגנים. תוספי תזונה הם כלי-עבודה לשירות גופנו ובריאותינו ולכן יש חשיבות גדולה לאיכותם ולחברה שעומדת מאחוריהם. מניסיוני ומשימוש ממושך באופן אישי,
בקרב משפחתי ובמטופלים, אני יכול בלב שלם לשבח ולהוקיר את Forever על איכות המוצרים והחומרים ועל בקרה וייצור בסטנדרטים גבוהים.

בכתבה זו אתייחס יותר למוצרים שיכולים ללוות אותנו ולהשתלב בדרכנו לכושר גופני מיטבי, למרות שב- Forever יש מגוון מוצרים רחב שיכול לשמש אותנו לבריאות כללית שהינה מפתח ובסיס לקידום כושר גופני. יש לזכור שבפעילות גופנית מוגברת ישנן מלכודות כמו עומסי יתר, עייפות, הצטברות חומצות חלב ופוטנציאל לפציעות ודלקות ולכן יש חשיבות יתרה לשימוש מוגבר ומושכל בתוספים.

 

נתחיל במשקאות…

ג’ל אלו ורה לשתיה או אלו ורה וחמוציות ישמשו אותנו כמולטי ויטמין בסיסי ואיכותי בתקופת האימונים. הוא ישפר ספיגה של תוספים אחרים ויעזור בניקוי ופינוי של חומצות חלב וליחה פנימית המופרשות יותר בזמן פעילות.
פוראור פרידום – ג’ל האלו ורה בתוספת גלוקוזאמין, כונדרואטין ו-msm יהווה פתרון מצוין לעומסים במפרקים ובסחוסים, ולמניעת דלקות בזמן פעילות עצימה.

 

תוספי תזונה

כפי שציינתי קודם בפעילות גופנית מוגברת יש מלכודות. אחת מהן היא איבוד מסיבי של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו. קשה מאוד להשלים אותם דרך המזון, בעיקר בעידן הזה של אוכל מהיר, מעובד ומשומר.
לכן לעוסקים בספורט רצוי מאוד להיעזר בפתרון המהיר והיעיל של תוספים כמו נייצ’ר מין ו-פוראור קלציום. נייצ’ר מין יעזור כמחזק כללי ומשלים חסרים של מגוון מינרלים והקלציום כתוסף ייעודי להשלמת סידן, מגנזיום ו-ויטמין D שכל אחד מהם הולך לאיבוד בקצב מהיר יותר בזמן הפעילות, ורצוי לצורך הזנת השרירים והעצמות שנמצאים תחת עומס מוגבר.
נוכל להיעזר גם ב-ג’ין צ’יה, ב-בי פולן וב-מזון מלכות בכדי להשלים ולחזק את מאגר האנרגיה בגופנו. הם מהווים מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים ולגיבוי הפסדי האנרגיה והעייפות כתוצאה מהפעילות.
למניעת פציעות ולשיפור החלמתן נשתמש ב-סופר אומגה 3, שום וקורנית ו-אבסורבנט C. שלושתם איכותיים מאוד ב-Forever, וישמשו אותנו כנוגדי דלקת מצוינים ומסייעים לריפוי מפרק פגוע או דלקות גידים או שרירים.

 

מבפנים ומבחוץ…

לשימוש חיצוני על מקום פגוע, כואב או דלקתי גם למפרק וגם לשריר נוכל למרוח ג’ל אלו ורה למריחה, אלו-היט לושן או אלו פירסט משום יעילותם בקירור, הרגעה וקידום הריפוי.
ג’ל אלו ורה עם MSM למריחה יעיל וטוב במיוחד למפרקים פגועים, כואבים, רגישים ואחרי מאמץ.
באלו היט נשתמש כחצי שעה לפני תחילת פעילות בכדי לחמם בעדינות את השרירים והמפרקים הרגישים ובכך להכין אותם ולהקל עליהם בזמן עבודתם.
לסיום אזכיר שוב…אנחנו חיים בעידן תובעני, לחוץ ומהיר. מי שעוסק בספורט וכושר גופני מוסיף עוד עומסים ולחצים לגופו ולכן להתנהלות התזונתית שלנו יש חשיבות מכרעת במצב זה. כמעט בלתי אפשרי לספק את כל הדרוש דרך התזונה הרגילה. לתוספים האיכותיים של Forever יש יכולת מצוינת לתמוך, לחזק, לשפר יכולות, למנוע פציעות ולעזור בתמרון הזמן וסדר היום בדרך הקשה, הלא פשוטה והנפלאה הזו שנקראת אורח חיים בריא וכושר גופני מיטבי.

סיפורי הצלחה